Noutăți

Info Adventist

Vino la ADRA România – 1 post în concurs te aşteaptă!

Dacă dorești să te implici în slujirea oamenilor și să lucrezi într-o echipă dedicată și devotată misiunii ei, atunci echipa ADRA România te așteaptă!

ADRA România scoate în concurs următorul post în vederea angajării:

  1. Administrator

CV-urile în format ”europass” împreună cu scrisorile de intenție se trimit la adresa de e-mail office@adra.ro, până luni, 31 Iulie 2017, ora 12:00, iar ulterior va fi programat un interviu.

ADRA România

Fișa postului: Administrator (515104)

RELAȚII:

  • Ierarhice: Se subordonează Directorului Executiv al organizației;
  • De colaborare: Cu toți angajații din toate departamentele organizației.

CERINȚE:

  • Studii necesare: medii;
  • Să locuiască în București sau în împrejurimi;
  • Experiență profesională generală: 3 ani; experiență profesională specifică: 2 ani;
  • Specifice: permis de conducere, operare PC, cunoștințe elementare de comunicare în limba engleză (scris / vorbit), cunoașterea legislației în domeniul ONG-urilor.

ATRIBUȚII

  • Se îngrijește de buna funcționare a mașinilor instituției (revizii, reparații etc.);
  • Se ocupă de menținerea elementelor patrimoniale tangibile ale sediului organizației;
  • Verificarea inventarului și funcționarea pieselor din dotarea încăperilor, anunțând lipsurile sau defecțiunile constatate;
  • Conduce autovehiculele instituției;
  • Asigură aprovizionarea din punct de vedere al consumabilelor;
  • Asigură suport în procesul de achiziții în cadrul proiectelor și evenimentelor organizației (ședințe, campanii, etc.);
  • Creează și coordonează echipe de voluntari;
  • Îndeplinește orice alte sarcini primite legate de activitățile organizației.

RESPONSABILITĂȚI

  • Răspunde de corectitudinea actelor întocmite;
  • Răspunde de imaginea Asociației în rândul utilizatorilor și a partenerilor;
  • Se dezvoltă permanent și analizează oportunitățile Asociației în rândul grupului țintă;
  • Utilizează și păstrează în mod corect echipamentele tehnice cu care lucrează;
  • Colaborează cu angajatorul / angajații cu atribuții specifice în domeniul securității în muncă pentru eliminarea riscurilor de securitate la locul de muncă;
  • Respectă normele de protecția muncii și măsurile de aplicare ale acestora.

COMPETENȚELE POSTULUI DE MUNCĂ:

  • capacitate de concentrare, analiză și sinteză;
  • capacitate de previziune a evenimentelor;
  • abilități de negociere;
  • capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență;
  • abilități de comunicare interpersonală;
  • capacitate de a redacta rapoarte clare și corecte;
  • adaptabilitate;
  • echilibru emoțional, constanță în atitudini;
  • capacitate de decizie și asumarea responsabilității;
  • competențe de a lucra în echipă;
  • spirit creativ și inovativ.

Competențe specifice:

  • Are o minimă experiență în administrare imobile;
  • Are competențe de comunicare și ușurință în stabilirea contactelor cu terți;
  • Are cunoștințe și abilități privind punerea în funcțiune, utilizare, verificare, întreținerea diferitelor tipuri de utilaje și aparatură;
  • Are o capacitate bună de analiză și sinteză;
  • Are o minimă experiență în marketing și în dezvoltarea unui plan de promovare;
  • Are capacitatea de a organiza bine echipa și activitatea de lucru;
  • Instruiește oamenii și are capacitatea de a-i motiva.

Competențe transversale:

  • Comunicare;
  • Adaptabilitate;
  • Creativitate;
  • Inițiativă;
  • Coordonare echipe;
  • Managementul proiectelor;
  • Perseverență;
  • Promovare și informare;
  • Accesare surse finanțare;
  • Bun organizator;
  • Flexibilitate;
  • Sociabilitate;
  • Proactivitate;
  • Cunoaște mediul online;
  • Cunoștințe minime de PR (Relații Publice).

PROGRAMUL DE LUCRU:

  • 8 ore/zi;
  • 5 zile/săptămână;
  • 2 luni (august – septembrie 2017) – perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire (în urma evaluării).

Material preluat de pe adra.ro/stiri.

Vizualizări: 253