Info Adventist

Vino la ADRA – 1 post în concurs te așteaptă!

Dacă dorești să te implici în slujirea oamenilor și să lucrezi într-o echipă dedicată și devotată misiunii ei, atunci echipa ADRA România te așteaptă!

ADRA România scoate la concurs următorul post în vederea angajării:

Asistent Manager / Coordonator proiecte – Transilvania de Sud (în colaborare cu Conferinţa Transilvania de Sud)

 

CV-urile în format ”europass” împreună cu scrisorile de intenție se trimit la adresa de e-mail office@adra.ro, până luni, 06 August, ora 12:00, iar ulterior va fi programat un interviu.  Experiența în implementarea altor proiecte ADRA România constituie un avantaj!

 

Fișa postului: Asistent Manager / Coordonator proiecte – Transilvania de Sud (în colaborare cu Conferinţa Transilvania de Sud)

 

RELAȚII:

 

CERINȚE:

  • Studii necesare: superioare;
  • Să locuiască în zona Transilvaniei de Sud;
  • Experiență profesională generală: 3 ani; experiență profesională specifică: 2 ani;
  • Specifice: operare PC, limba engleză (scris / vorbit), cunoașterea legislației în domeniul ONG-urilor, managementul proiectelor.

 

ATRIBUȚII:

 

Administrative

  • Menține corespondența cu toți colaboratorii;
  • Menține baza de date a instituției;
  • Coordonează voluntarii implicați în proiecte.

 

Proiecte

  • Efectuează anchete sociale;
  • Identifică sursele de finanțare;
  • Întocmește propunerile (cerințele) de proiect;
  • Întocmește bugetele pentru proiecte;
  • Implementează proiectele;
  • Raportează implementarea proiectelor către finanțatori;
  • Stabilește și menține relațiile cu administrația publică și locală, precum și cu finanțatorii;
  • Asigura monitorizarea activităților derulate în cadrul diverselor proiecte;
  • Organizează evenimente pentru strângerea de fonduri;
  • Creează planuri și strategii alături de Consiliul Director în vederea dezvoltării actualelor proiecte și a altora noi;
  • Încheie parteneriate și păstrează legătura cu partenerii noștri.

 

RESPONSABILITĂȚI:

  • Răspunde de corectitudinea actelor întocmite;
  • Răspunde de monitorizarea și implementarea proiectelor coordonate;
  • Demonstrează promptitudine în informarea colegilor cu privire la sarcinile pe care le au de efectuat și transmiterea în timp util a acestora;
  • Participă la proiectarea, elaborarea și implementarea de activități în cadrul diverselor proiecte;
  • Dezvoltă o strategie de marketing eficientă și se ocupă de implementarea acesteia;
  • Are rolul de a superviza activitatea tuturor proiectelor și răspunde de bunul mers al acestora;
  • Dezvoltă parteneriate cu diverse instituții și asociații;
  • Răspunde de imaginea asociației în rândul utilizatorilor și a partenerilor;
  • Se dezvoltă permanent și analizează oportunitățile asociației în rândul grupului țintă;
  • Are obligația de a utiliza în mod corect echipamentele tehnice cu care lucrează;
  • Are obligația de a colabora cu angajatorul / angajații cu atribuții specifice în domeniul securității în muncă pentru eliminarea riscurilor de securitate la locul de muncă;
  • Are obligația de a-și însuși și respecta normele de protecția muncii și măsurile de aplicare ale acestora.

 

COMPETENȚELE POSTULUI DE MUNCĂ:

 

Competențe specifice:

  • Are o minimă experiență în marketing și în dezvoltarea unui plan de promovare;
  • Este un bun lider și are capacitatea de a organiza bine echipa și activitatea de lucru;
  • Instruiește oamenii și are capacitatea de a-i motiva.

 

Competențe transversale:

  • Comunicare;
  • Adaptabilitate;
  • Creativitate;
  • Inițiativă;
  • Coordonare echipe;
  • Managementul proiectelor;
  • Perseverență;
  • Promovare și informare;
  • Accesare surse finanțare;
  • Bun organizator;
  • Cunoaște mediul online;
  • Cunoștințe minime de PR (Relații Publice).

 

PROGRAMUL DE LUCRU:

  • 8 ore/zi;
  • 5 zile/săptămână;
  • 1 an – perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire la perioadă nedeterminată (în urma evaluării).

 

ADRA România

Material preluat de pe adra.ro/stiri.

Vizualizări: 52